Ikdienā arvien vairāk ienākot digitālajām tehnoloģijām un digitālajai komunikācijai, lielu ietekmi uz cilvēku izvēlēm rada influenceri jeb viedokļu līderi. Arī šie cilvēki ir uzņēmēji – daļai no viņiem pieder intelektuālais īpašums (IĪ), un viņi paši stāsta par kāda cita IĪ. Tāpēc Eiropas Savienības Intelektuālā īpašuma birojs (EUIPO) visā Eiropas Savienībā veicis influenceru aptauju, lai noskaidrotu, kādas ir viņu zināšanas par IĪ un cik atbildīgi viņi ir komunikācijā ar saviem sekotājiem. …
Ikdienā arvien vairāk ienākot digitālajām tehnoloģijām un digitālajai komunikācijai, lielu ietekmi uz cilvēku izvēlēm rada influenceri jeb viedokļu līderi. Arī šie cilvēki ir uzņēmēji – daļai no viņiem pieder intelektuālais īpašums (IĪ), un viņi paši stāsta par kāda cita IĪ. Tāpēc Eiropas Savienības Intelektuālā īpašuma birojs (EUIPO) visā Eiropas Savienībā veicis influenceru aptauju, lai noskaidrotu, kādas ir viņu zināšanas par IĪ un cik atbildīgi viņi ir komunikācijā ar saviem sekotājiem. Aptaujā kopumā iesaistījušies vairāk nekā 4000 influenceru (modes, dzīvesstila, ēdienu, veselības, tehnoloģiju, skaistuma, izklaides, ilgtspējas, izglītības, bērnkopības un biznesa jomas) no visām Eiropas Savienības dalībvalstīm, tostarp septiņi no…