Intelektuālais īpašums (IĪ) var sniegt virkni priekšrocību: aizsardzību, konkurences priekšrocības, tirgus identitāti, peļņas gūšanas iespējas, kā arī tas ir pievilcīgs investoriem. Noskaidrojiet, kā IĪ iekļaujas jūsu uzņēmējdarbības stratēģijā, un saņemiet atbalstu, lai segtu izmaksas.

Patentu valdes administrētā MVU fonda “Idejas stiprākam uzņēmumam" uzņēmēju pieredzes stāsti:

Tasīte savvaļas pļavu garšas

Uzņēmums “Plūkt” gatavo lielisku savvaļas augu tēju un ir apliecinājums tam, kā drosmīga ideja, izteiksmīga preču zīme un izpratne par dabas augu dziedinošo spēku spēj nelielu, omulīgu tējas namu Latvijas laukos padarīt par respektējamu spēlētāju.
Skatīt vairāk

Klasiskas vērtības mainīgā biznesa vidē

Rūpnieciskai zivju pārstrādei Engurē ir vairāk nekā simts gadus sena vēsture. Pirmo pārstrādes fabriku tur uzbūvēja jau 1907. gadā pēc pasaulē pazīstamā saldumu un zivju konservu ražotāja "L.W. Goegginger" pasūtījuma.
Skatīt vairāk

Spēcinošs kokteilis sava ceļa gājējiem - uzņēmēju pieredzes stāsti

To, ka zinātne ir inovācijas, konkurētspēja, valsts drošība un labklājība, nu jau ielāgojuši arī skolas bērni. Dabiskās kosmētikas zīmola “Labrains” izveidotājām, ķīmiķei un ekonomikas doktorei Līgai Brūniņai un ekonomikas doktorei Elīnai Konstantinovai.
Skatīt vairāk

Pieredzes stāsts. Galdniekam jābūt perfektam!

Ģimenes uzņēmums SIA BCB – EKO Baldonē rada mēbeles un rotaļlietas bērniem, pateicoties… pašu bērniem. Ierosmi dibināt savu uzņēmumu vecāki Jānis un Baiba Bernāni guva no atvasēm.
Skatīt vairāk

MVU fonda “Idejas stiprākam uzņēmumam” pieredzes stāsti - preču zīme “Cerannic”

Annijas Kanskas gatavoto porcelānu krūzīšu preču zīme Cerannic radusies no divu vārdu salikuma Annija un keramika. Bet viņas ceļš līdz sava dizainparauga un preču zīmes reģistrācijai sākās ar pārdzīvojumiem un divām pretrunīgām izjūtām.
Skatīt vairāk