Pēdējo divu gadu laikā pasaulē ir pieaudzis iedzīvotāju zināšanu līmenis par intelektuālo īpašumu, īpaši preču zīmju un autortiesību jomā. To atklāj Pasaules Intelektuālā īpašuma organizācijas (WIPO) globālā aptauja WIPO Pulse, kas regulāri nosaka sākotnējo informētības līmeni, seko tā attīstībai laika gaitā un izvērtē ietekmi uz patērētāju uzvedību un attieksmju maiņām. Lai gan informētība par dažādām intelektuālā īpašuma kategorijām joprojām atšķiras gan starp reģioniem, gan tiesību veidiem,…
Pēdējo divu gadu laikā pasaulē ir pieaudzis iedzīvotāju zināšanu līmenis par intelektuālo īpašumu, īpaši preču zīmju un autortiesību jomā. To atklāj Pasaules Intelektuālā īpašuma organizācijas (WIPO) globālā aptauja WIPO Pulse, kas regulāri nosaka sākotnējo informētības līmeni, seko tā attīstībai laika gaitā un izvērtē ietekmi uz patērētāju uzvedību un attieksmju maiņām. Lai gan informētība par dažādām intelektuālā īpašuma kategorijām joprojām atšķiras gan starp reģioniem, gan tiesību veidiem, kopējā tendence ir pozitīva. Salīdzinot ar 2023. gadu: zināšanas par patentiem pieaugušas par 4%, sasniedzot 28%; par dizainparaugiem pieaugums ir 5%, sasniedzot 25%; par ģeogrāfiskās izcelsmes norādēm pieaugums ir 5%, sasniedzot 35%. …